fbpx
}

Waktu Perniagaan

Isnin – Ahad
10.00AM – 8.00PM

Hotline

+60187744702
izmobileservice@gmail.com

Alamat

No. 4G Jalan Reko Sentral 4, Reko Sentral
43000 Kajang Selangor

“Dik sini boleh repair phone masuk air tak?, phone akak semalam masuk kolam tapi kejap je lepas tu tak boleh on dah😭, boleh buat tak 😥
.
Kesian phone akak ni masuk air takpe kami cuba sedaya upaya untuk hidupkan phone akak ni.
.
Kalau korang pun ada masalah phone masuk air mari hantar pada kami ya.😎

Dapatkan Pemeriksaan Percuma Segera
📱 Specialist Apple Gadget
🚨 Professsional Servis dan Berpengalaman
💯 Original Part
👥 Face To Face Replacement
 Fast and 💰Best Price..
.
Walk-in outlet kami kat alamat bawah 👇
.
IZMOBILE BUKIT MAHKOTA BANGI
(Smartphone Repair & Accessories)

No. 28G Jalan Bukit Mahkota 2/1
Seksyen 2 Bandar Bukit Mahkota .
43000 Kajang.
Selangor.
Landmark : Area Kedai Mamak Asik Maju

Operation Hours : 10am-10pm
018-774 4740 (Admin)
Whatsapp : http://izmobile.wasap.my
@⁨Izmobile Bukit Mahkota⁩
Lokasi kedai kami: https://goo.gl/maps/XFAnqnq17tL2

#kedairepairiphonemurah
#kedairepairiphone
#kedairepairphone
#repairlcdiphone
#kedairepairiphonekajang
#kedairepairphonebangi
#kedairepairiphonebangi
#repairbatteryiphone
#repairscreeniphone
#repairscreenipad
#repairiphonefacetoface
#repairiphone15minit

Kedai Repair Phone Bangi