fbpx
}

Waktu Perniagaan

Isnin – Ahad
10.00AM – 8.00PM

Hotline

+60187744702
izmobileservice@gmail.com

Alamat

No. 4G Jalan Reko Sentral 4, Reko Sentral
43000 Kajang Selangor

Rata-rata ramai pengguna smartphone sekarang endah tak endah dalam pemilihan charger ataupun cable tu sendiri .
 
Nak jimat punya hal, lain yang rosak , contoh macam dalam video ni , kalau dah terbakar macam tu , nak repair pun dah tak berbaloi. Kalau setakat ada shorting pada bahagian yang tertentu , kami masih boleh buat lagi , cuma kos tu je la hehee
 

Datang terus ke kedai kami untuk melakukan pemeriksaan secara percuma dan pantas. Tak tahu kedai kami di mana? Tekan link di bawah.

Lokasi kedai kami: https://goo.gl/maps/XFAnqnq17tL2

IZMOBILE BUKIT MAHKOTA BANGI
(Smartphone Repair & Accessories)

No. 28G Jalan Bukit Mahkota 2/1
Seksyen 2 Bandar Bukit Mahkota .
43000 Kajang.
Selangor.
Landmark : Area Kedai Mamak Asik Maju

Operation Hours : 10am-10pm

018-774 4740 (Admin)

Whatsapp : http://izmobile.wasap.my

Instagram: https://www.instagram.com/izmobile.my/

Facebook: https://www.facebook.com/izmobilebangi/

#kedairepairiphonemurah
#kedairepairiphone
#kedairepairphone
#repairlcdiphone
#kedairepairiphonekajang
#kedairepairphonebangi
#kedairepairiphonebangi
#repairbatteryiphone
#repairscreeniphone
#repairscreenipad
#repairiphonefacetoface
#repairiphone15minit
#bangi #kajang
#nilai #pajam
#salak

Kedai Repair Phone Bangi