fbpx
}

Waktu Perniagaan

Isnin – Ahad
10.00AM – 8.00PM

Hotline

+60187744702
izmobileservice@gmail.com

Alamat

No. 4G Jalan Reko Sentral 4, Reko Sentral
43000 Kajang Selangor

Siap dah penukaran lcd iphone 7 plus untuk customer tersayang kami ni ,
 
Dea kata tempat lain semua mahal , kat sini murah terus dea mintak kami tukarkan .. Tak sampai sejam pun boh,,, tak payah tunggu lama2 semata2 nak tukar lcd .. jadi apa tunggu lagi ? mai roger kami kalau phone korang bermasalah tu
 

Datang terus ke kedai kami untuk melakukan pemeriksaan secara percuma dan pantas. Tak tahu kedai kami di mana? Tekan link di bawah.

Lokasi kedai kami: https://goo.gl/maps/XFAnqnq17tL2

IZMOBILE BUKIT MAHKOTA BANGI
(Smartphone Repair & Accessories)

No. 28G Jalan Bukit Mahkota 2/1
Seksyen 2 Bandar Bukit Mahkota .
43000 Kajang.
Selangor.
Landmark : Area Kedai Mamak Asik Maju

Operation Hours : 10am-10pm
018-774 4740 (Admin)

Whatsapp : http://izmobile.wasap.my

Instagram: https://www.instagram.com/izmobile.my/

Facebook: https://www.facebook.com/izmobilebangi/

#kedairepairiphonemurah
#kedairepairiphone
#kedairepairphone
#repairlcdiphone
#kedairepairiphonekajang
#kedairepairphonebangi
#kedairepairiphonebangi
#repairbatteryiphone
#repairscreeniphone
#repairscreenipad
#repairiphonefacetoface
#repairiphone15minit
#bangi #kajang
#nilai #pajam
#salak

Kedai Repair Phone Bangi